Sevenster | Recensie

Titel: Sevenster
Serie: De Laatste Wachter #1
Schrijver: Alexandra Penrhyn Lowe
Pagina's: 335  pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: A.W. Bruna Uitgevers
Score: ★★★★★


Recensie
Wow, dit was echt een supermegagoed boek! Het was moeilijk om het neer te leggen, zo leuk vond ik het om te lezen.

Het hoofdpersonage Evaline heeft een leuk karakter en het was leuk om haar verhaal mee te maken. Ze heeft veel meegemaakt en dat maakt het eens zo interessant om verder te lezen!

Haar vriendin Cleo is hilarisch en in het echt zou ze voor mij echt een leuke vriendin zijn met haar humor.

Daniel is het nerdje van de groep, maar hij is eigenlijk ook tof, als je hem beter leert kennen zoals Evaline en Cleo hebben gedaan weet je ook hoe hij is.

En dan heb je nog Azer Azer... hij had al een connectie met Evaline en dat maakt het eens zo leuk om er achter te komen of ze nu gingen kussen of niet. Hij is eerder haar beschermengel dan een Engel der Wrake maar dat is mijn mening.

Ik ben benieuwd naar het volgende boek, ik kan niet wachten totdat ik het kan lezen!