Kathaai | Recensie

Titel: Kathaai 
Schrijver: Hilde Van Malderen
Pagina's: 189 pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: Manteau
Score: ★★★★

Recensie

Dit boek werd opgestuurd door de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie. Bedankt WPG Uitgevers Belgiƫ!

Kathaai vertelt het verhaal Marie Margolis. Marie zit in een dieptepunt aangezien Lio het heeft uitgemaakt. Marie weet niet goed meer wat ze moet doen en dan ineens komt haar baas af met het idee om samen naar Amsterdam te gaan. Zonder er bij na te denken zegt Marie ja en al gauw draait heel deze situatie uit op een driehoeksverhouding...

Kathaai is een zeer interessant en ook speciaal verhaal. Ik ben niet zeker of 'speciaal' het juiste woord is, maar toch moet ik het erbij zetten. Kathaai begon al heel interessant en het is ook niet heel dik, waardoor dit echt een 'fast read' is. 

Ik wist niet goed in welke categorie ik dit boek moest plaatsen, maar al gauw had ik door dat dit boek meer voor een ouder publiek (18+) bestemd is. In Kathaai laat de schrijfster ook echt zien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat en hoe het voelt voor iemand die seksueel misbruikt is geweest. De beschrijving van deze emoties waren ook heel goed.

Ik vind Kathaai echt een goed boek en ik kan niet wachten op een ander boek geschreven door Hilde Van Malderen!