Breek Me | Recensie

Titel: Breek Me
Serie: Touching Juliette #2
Schrijver: Tahereh Mafi
Pagina's: 464 pagina's
Versie: Hardcover
Uitgeverij: Blossom Books
Score: ★★★★★

Recensie
Tahereh Mafi heeft me gemarteld.Net wanneer ik mijn gevoelens voor Warner aan het vergeten was, heeft Tahereh Mafi me gemarteld. Ze liet me opnieuw kiezen tussen Warner en Adam, en deze keer was het niet makkelijk...

Allereerst heb je Warner. Ik
verachtte hem nogal in Vrees Me, maar ik begon hem leuk te vinden in Verwoest Me. Maar nu, in Breek Me, begin van hem te houden en daardoor heb ik gemengde gevoelens ... Ik wil van hem houden, want hij is lief en aardig (en nog veel meer) voor Juliette, maar ik wil hem haten, want er is nog steeds een groot deel van mij dat houdt van Adam ...

Adam ... Het was zo verwoestend toen ik las dat Adam moeite had met het aanraken van Juliette, dat het niet zo makkelijk was als het leek. Het brak mijn hart toen ze uit elkaar gingen, maar aan de andere kant, was ik blij dat Juliette Warner
had.

 Maar ik kan niet kiezen tussen hen. Voor sommige mensen is het misschien gemakkelijk, maar niet voor mij. Misschien zal ik weten wie ik wil wanneer ik Vertrouw Me ga lezen, we zullen zien ...