Een Frozen Hart | Recenise

Titel: Een Frozen Hart
Schrijver: Elizabeth Rudnick
Pagina's: 256 pagina's
Versie: Paperback
Uitgeverij: Unieboek Het Spectrum
Score: ★★★★✰


Recensie

Verteld in het perspectief van Anna en Hans, gaat Een Frozen Hart over Anna en haar zus Elsa. Elsa heeft speciale krachten, ze kan namelijk ijs/sneeuw creƫren. Anna wist hier niet van tot de kroning van Elsa. Op de kroning van Elsa ontmoet ze Hans en zij wou direct instemmen toen hij vroeg om met haar te trouwen. Anna wou Elsa's toestemming vragen en dat liep slecht af. Elsa zorgt voor een eeuwige winter in Arendelle en loopt weg. Kan Anna haar zus overtuigen om terug te komen?

Door het een of ander reden had ik veel meer verwacht van dit boek. Ik had gehoopt dat je nog meer te weten zou komen dan enkel de extra stukjes van Hans en de gedachten van Anna. Ik dacht dat ze nog meer gingen vertellen over het verhaal en de personages, dan in de film. Als ik de film niet had gezien, had ik waarschijnlijk dit boek 5 sterren gegeven in plaats van 4. Toch ben ik blij dat ik met dit boek kan pronken op mijn boekenkast!

Een ding dat ik ook nog wil zeggen is dat in mijn versie (Hardcover in het Engels) er veel fouten staan en dat ik me me er echt aan erger.